Mix & Match

by Wednesday, March 16, 2016 31 comments
Hey dolls, 

We are March 16th, the time has come for the French curves challenge initiated by Gaëlle , gathering French speaking bloggers around a theme each month. This month theme is mix & match. Who doesn't love a bit of funkiness in their outfit? Well I definitely do and I must say I was overwhelmed by the theme. With spring just a few days ahead I think this is a great time to get creative with your wardrobe even if season should not influence your creativity. 
When it comes to fashion, I think the only rule is confidence and feeling good about oneself.
Anyhow here are the shots and I hope you'll  like it. Don't forget to subscribe and share.
 Love Vv

Jacket & trousers: asos
Shoes : TK MAXX
Top: River Island
Necklace: imported from Mali
Septum: Camden Market 

Lipstick: mac cosmetics ref relentlessly red
Lipliner: mac cosmetics ref Cherry 

This is how the hair originally looks like but put it in a gigantic bun so my necklace can show
Hairstyle: AYAWA Hairstyle


Nous sommes le 16 mars et l'heure du French curves challenge vient de sonner. Initié par Gaëlle , ce challenge a lieu une fois par mois et rassemble des bloggueuses francophones autour d'un thème. Le thème du mois est mix & match. Qui n'aime pas un peu de fantasie dans sa tenue? En ce qui me concerne j'en suis fan et je dois dire que j'étais ravie à l'annonce du thème. Avec le printemps au bout du nez, je pense que c'est le moment idéal pour être créatif avec sa garde-robe, même si les saisons ne devraient pas influer sur la creativité. En matière de mode, je pense que les seules règles sont la confiance en soi et le bien-être.
 En bref voici les photos en espérant qu'elles vous plaisent. N'oubliez pas de partager et de vous abonner.


Love Vv



N'oubliez pas de consulter la proposition des autres bloggueuses et partagez votre look en utilisant #frenchcurvesfashion sur les réseaux sociaux.

Check the other ladies outfit and share yours by using #frenchcurvesfashion on social medias.

Fashion Hood

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

31 comments:

  1. Cette jupe-culotte, j'adore ! Et cette chevelure, CA-NON !!!!

    ReplyDelete
  2. Magnifique look et que dire de tes cheveux! Fabulous!
    Bises

    Eve

    ReplyDelete
  3. Oh trop canon!, j'adore ta jupe culotte !

    ReplyDelete
  4. kiffance kiffance... tu es trop belle juste trop belle

    ReplyDelete
  5. I like it! It's so sexy and daring! Ciao Bella

    ReplyDelete
  6. après la dernière photo suis tombé dans les pommes
    TWO THUMBS UP
    xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha heureusement que c'était à la fin alors 😜😊😘

      Delete
  7. J'aime beaucoup l'ensemble mais alors le up do j'adore.

    ReplyDelete